من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

بدون نام، بدون زمان

در برنامه مدیتیشن 21 روز فراوانی شرکت کرده ام. تمرین روز اول این است " نام 50 نفر را بنویسید که تاثیر مثبت در زندگی اتان داشته اند". و این سخت ترین کار این روزهای من است.

به گذشته نگاه می کنم و چهره هایی شفاف و واضح به خاطرم می آیند، اما نام ها را فراموش کرده ام. چه کنم که نام ها به چهره ها می چسبد، اما چهره ها باقی می ماند و نام ها گم می شوند؟ انگار زندگی را همچون تصویری پیوسته و بزرگ بیاد دارم. بدون نام ، بدون زمان، بدون نشانی!

نظرات 4 + ارسال نظر
پروانه یکشنبه 17 آذر 1398 ساعت 17:32 http://noghtesarekhat20.blogfa.com

اسم آدم ها رو یادم هست ولی چهره هاشون... خیلی مات
12483

برعکس منی

بندباز یکشنبه 17 آذر 1398 ساعت 16:43 https://dbandbaz.blogsky.com/

سلام زویا جان
مراقبه ی جالبی هست. حالا که فکر می کنم شاید منظور از پنجاه نفر حتی همین پنجاه نفر آخری باشد که با آنها برخورد داشته ای. گاهی ما فکر می کنیم یک اثر منفی که دیگری در ما گذاشته باعث می شود او فرد مثبتی نباشد. اما اگر اثر او را از وجه دیگری ببنیم چطور؟
گاهی تندی کردن دیگری با من باعث بیداری ام شده است هر چند که آن لحظه تجربه ی تلخی برایم بوده... .

سلام عزیزم

بله جالبه. من فقط به رشدها نگاه کردم. برخی با نیکی سبب شدند برخی با تلخی

خرداد سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 14:34 http://haraaf.blogfa.com

مدیتیشن 21 روز فراوانی:)
کلا مراقبه چیزی است خوب...

وقتی زندگی رو به طور پیوسته و بزرگ به یاد دارید پس نام و زمان و نشانی اش همواره می شود: زویا

به گمانم من هم اینچنین تصویری از زندگی دارم
سایه روشنی پیوسته و بزرگ شاید هم کوچک
بزرگی و کوچیکیش به بزرگی و کوچکی الان ما برمی گرده

چه خوب مفهوم زویا را بیاد داشتید بسی جای خرسندی است

امروز شیشه های پنجره می گریند اما شادمانه

کیهان سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 12:41

درود بر شما و با بهترین آرزو ها برای وجود نازنینتان
راسیاتش من که اصلن تعداد پنجاه نفر آدم موثر در زندگی نداشتم!
باور شاید نکنی!
سپاش

درود بر شما

راستش آنچه منهم بیاد آورده ام به 50 نفر نمیرسد . باور میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد