من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

هر چیزی لیاقت می خواد...

آدمها از شرایطی که در گذشته تجربه کردند به یک شکل درس نمی گیرند. بعضی ها با اینکه از شرایطی آزار دیدند، اما تصمیم می گیرند همان رویه را در پیش بگیرند و این چرخه ی معیوب تا ابد ادامه خواهد یافت.

حدود یک سال و نیم پیش به شرکت ما آمده و همکار شدیم، در این مدت حداقل ۳ بار این جمله را بیان کرده که " مدیر عامل شرکت قبلی ما، بین کارمندا اختلاف می انداخت و کاری می کرد که با هم مشکل داشته باشند. این شیوه ی مدیریتش بود ... "

کمتر از یک ماه هست که  سمت مدیر فروش را دریافت کرده و خیلی زیرپوستی داره بین پرسنل اختلاف می اندازه.  متاسفم برای طرز تفکر مسمومی  بدست آورده... متاسفم که داره شبیه مدیر سابقش میشه و پیش خودش فکر می کنه زرنگی میکنه! ظاهرا دیروز بعد از خروجم از شرکت ، سعی کرده یکی از پرسنل را علیه ام تحریک کنه و امروز این خبر به گوش من رسیده. 

تو این مدت حداقل ۶ مرتبه تا مرز اخراج رفته بخاطر اینکه مدیرعامل فکر می کرده کارایی لازم را نداره و از من برای قطع همکاری مشورت خواسته. و  جوابم همیشه این بوده "درسته خیلی فروش نداره اما فعلا شخص دیگری رو نداریم. اگر می خواین قطع همکاری کنید اول یک کارشناس فروش خوب پیدا کنید بعد قطع همکاری کنید" دارم فکر می کنم حتما من اشتباه کردم که به حس مدیرم اعتماد نکردم و مشورت اشتباهی دادم!



تا ریشه درمان نشود، درخت به بار نمی نشیند...

رادیو می گفت" بعلت فراگیر شدن موج عزاداری حسینی در اروپا، رسانه های غربی دست به انتشار تصاویر منزجر کننده ای از مراسم قمه زنی کرده اند. این رسانه ها که بیشتر تحت نفوذ صهیونیسم هستند قصد دارند چهره ی اسلام ، علی الخصوص تشیع را خشن جلوه دهند. در همین راستا در چند هفته گذشته در انگلیس گروهی  با انتشار اطلاعیه و تراکت مردم را به شرکت در مراسم قمه زنی دعوت کرده  است. می توان گفت رسانه های غربی سعی دارند چهره اسلام و تشیع را خشونت آمیز و زشت نمایش دهند...."


کاش یک نفر از نویسنده ی متن خبر  - یا کسی که از او خواسته - سعی کند بگوید دشمنان اسلام دارند مسلمان شیعی را وحشی و خشن نشان می دهند، بپرسد آیا نگاهی به بعضی عزاداریها در ایران و پاکستان کرده است؟  دم خروس و قسم روباه! خب اگر مراسم قمه زنی و زنجیر زدن با تیغ  یا  رد کردن میله ها و خنجرها از میان صورت واقعیت نداشت که دیگران نمی توانستند سوء استفاده کنند. بگوییم انگشت شمارند! اما هستند. این غیرقابل انکار است و یک عده آدم تندرو با اعمال عجیب و غریب می خواهند بگویند ما خیلی ناراحتیم، و به این ترتیب چهره ای زشت و خشونت بار از عزاداری به نمایش می گذارند.

بجای حاشا کردن بهتر نیست اول بیاییم درخصوص انواع و اقسام صدماتی که عزاداران به خود و دیگران می زنند روانکاوی کنیم و اشخاص را آگاه کنیم، بعد که توانستیم ریشه ی جهل را بخشکانیم و قمه زنی و تیغ زنی را از بین بردیم ، در بوق و کرنا بگوییم دشمنان اسلام دروغ می گویند؟