من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

چه شد ؟

با آنکه با تصمیم قاطع از خرید تلویزیون خودداری کردم، اما هر از گاهی متن و فیلم به دستم می رسد. راست است که جهان به اندازه یک دهکده کوچک شده است و انگار قرار است ما از این دهکده بیرون بیفتیم!

روزهایی هست که آرزویی محال بر دلم می گذرد. مثلا در جایی دور به دنیا می آمدم. در زمانی که ساکنین زمین آنقدر کم بودند که منابع برای همه به قدر کفایت بود. آن زمان شاید انسان دست به  انسان کُشی  نمی زد! البته انگار از زمانی که انسان پا بر عرصه زمین گذاشت تخم لق برادر کشی را هم با خود آورد... . پس آرزوی محال منهم پوچ ...  


راستی جایی در جهان خلقت هست که موجوداتش در صلح باشند؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم جمعه 19 شهریور 1400 ساعت 00:44 http://zarnegarin.blogfa.com

سلام زویا جان ، خوبی؟

سلام مریم جان. بله خوبم . شکر

کیهان سه‌شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 23:32 http://Mkihan.blogfa.com

درود رفیق قدیمی
خوبید شما؟همه چی روبراهه؟

خوبم شکر. شما خوبید؟

بهار شیراز یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 07:19

سلام زویا جاااااان...
من سال هاست با تلویزیون کاری ندارم...گذاشتمش کنار

ساعت هایی که کار ندارم میرم تو اتاقم یا کتاب یا گوشی...

شاد باشی و سلامت

سلام بهار جان

چه عادات خوبی

کیهان شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 17:15 http://Mkihan.blogfa.com

زویای عزیز اندیشه های زیبایی داری
اما نزاع همزاد بشریت است

متاسفانه

خرداد پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 20:15

آری در دل من :)

چه عالی. در صلح بمانی دوستم

مریم پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 10:36 http://zarnegarin.blogfa.com

زویا جان اگه سوالت در مورد موجودات غیر انسان باشه ، خب همه ی موجودات غیر انسان در صلح اند و اگر ستیزی هست بین اونها ، در واقع تنازع برای بقاست و اقتضای خلقتشون اینه. اما انسان فراتر از نیازهای خودش همواره در ستیز و جداله. چون موجودی طماع و حریصه . به سهم خودش اکتفا نمی کنه و چشم طمعش به سفره ی دیگرانه .
راستی عید غدیر مبارک باد

سلام مریم عزیز

عیدت مبارک
در واقع تمام نظام جهان بر مدار نظمه. هر موجودی به نظمی که در چرخه طبیعت براش در نظر گرفته شده پایبنده غیر از انسان.
ماییم که گمان می کنیم اشرف مخلوقاتیم و اجازه داریم برای جهان هستی مسیر جدیدی تعریف کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد