من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

کهنه شرابِ ده ساله

کم هستند افرادی که امن‌اند. یعنی نزدیکشان می‌توانی خودت باشی. بدون نگرانی، بدون نقاب. می‌توانی از هر چه نگو، بگویی. و چه خوب که نزدیکمان حداقل یک آدم امن داشته باشیم.

من اما چند آدمِ امن می‌شناسم. نگران نیستم بدانند در ذهن شلوغم چه همهمه‌ای برپاست. و پشت چهره ِ شاد و شنگولم، چه دردی را قورت می‌دهم. 

او یکی از امن ترین‌هاست. آبان یا آذر امسال دقیقا ده سال است که از آشنایی ما می‌گذرد.  از همان آغاز،  با خودش آرامش آورد و منِ طوفان زده را به ساحل رساند. از همان آغاز صادقانه گفت هر چه دیگران نهان می‌کنند. خودی شد و در دنیایی که خودی‌ها هم دورند، نزدیک ماند. اشک را دید و صبورانه گوش سپرد برای یافتن دلیل. خنده را دید و نگفت چه بی‌غم! آن دخترک گریزپای لرزان را دید و بال پریدن شد.


جهانش سرشار از آرامش و شادمانی.


نظرات 6 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 21:08 http://gol5050.blogfa.com

ایشون قطعا موهبتی ست از سمت خدا و چه خوب که قدر مهربونی رو می دونی و این هم ارزشمنده.

آدم های خالصِ نابِ دوست داشتنی

کیهان شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 08:08 http://mkihan.blogfa.com

سلامم را تو پاسخ گوی
مسیحای من ای
ترسای پیر پیرهن چرکین
....

حس خوبی داشت این نوشته ات.
راستش معلوم نیست کی دیر تر می ماند تا چراغها را خاموش کند!!
منظورم را که متوجه شدی
مانا و کاندگار باشی با آرامش و خوشبختی .آمین

درود

واقعا معلوم نیست. اما مهم آن لحظه های زیبای زیر نور چراغ است. همین که برگردیم و به پشت سر بنگریم و لبخند به لب، جام خداحافظی را بنوشیم، عالی است

این دعا، یه لبخند عمیق به من هدیه داد. سپاس

بندباز یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 15:55

چقدر عالی! خدا حفظش کنه
حتی تصورش هم لذت‌بخش ه.

آره تصورش هم لذت بخشه. کاش همینجوری بمونه

ابد یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 23:02

سلام
چقدر این حس نوشته ات خوبه
سرشار از آرامش

سلام ابد جان
لطف داری. خب طبیعیه درباره آدمی نوشتم که منبع آرامشه

سهیل چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 11:34

نام زیبایی برای این امنیت رابطه و روان انتخاب کرده بودید

ماهیت رابطه ها، نشان دهنده نامی هستند که می شود برایشان انتخاب کرد

خرداد دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 23:27

دمش گرم و سرش خوش باد
سلامت را که پاسخ گفت
دل بگشای

کهنه شراب امن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد