من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

همدل اگر که نیستی مشکن دل مرا ... مرحم اگر نمی شوی زخم نزن دل مرا

پرسید : تو به عشق معتقدی ؟

گفتم : بله!

گفت : اما عشق فقط یک جلوه داره و اونهم عشق مادر به فرزنده ...


گاهی فکر نمی کنیم یک جمله کوتاه چه عمقی را در دل دیگری طی می کند!  شاید قصد داشت بگوید مراقب باش در دام عشق نیفتی که این عشق ها قابل اعتماد نیست. اما گفته اش زخم زد به اعماق وجودی که در درون می سوزد. 



نظرات 5 + ارسال نظر
آقای گوژپشت (Mr Le Bossu) دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 19:06 http://dooooood2.blogfa.com/

ازین جملاتی که در لحظه تاثیر گذاره و بس . بعیده به روز بکشد .
:|

بیش از یک روز ... گاهی هر از گاهی از زیر انبوه رویدادها سرک میکشه

مریم دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 18:34 http://gol5050.blogfa.com

درود برشما. خوشحال شدم که بعد از مدتها اسم شما رو دیدم و ممنونم از شما.
باید مراقب کلمات بود، کلمات را دست کم نگیریم; گاه معجزه میکنند و دگرگونت می کنند مثل نوش دارو یا چون کیمیا. و گاه زخم می زنند چون نیشتری زهر اگین که به هیچ مرهمی التیام نیابد.
زویا خانم نازنین عشق کم و بیش در همه وجود داره در بعضی انگار آتشفشانی خاموشه و در برخی شعله ور. دلت به گوهر عشق زنده باد.

درود مریم جان

کلمات می توانند جان ببخشند و جان بستانند.
سپاس از آرزوی زیبا و گرمت

کاوه یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 07:53 http://naniii.blogfa.com

صبح بخیر. بسیار عجیبه. ارتباطات فرا روزمرگی!!! دیروز پریروز یهویی به ذهنم آمدید . زویا خانم ٬ زهره ی مهربان. کمتر وقت میگذارم برای نوشتن . هرچند میدونم اشتباه می کنم. بهرحال خوشحالم پاسخ ضمیرناخودآگاهمو دادید و ازاینکه گاه هستید . امید که روز زیبایی برای خود بسازید . دخترخوب.

روز بخیر

حال دلتون خوب باشه

پروانه شنبه 14 اردیبهشت 1398 ساعت 11:12 http://noghtesarekhat20.blogfa.com

سلام
موقع ثبت این کامنت برای شما حسم شبیه دوچرخه سواریه که بعد از چند سال می خواد رکاب زدن رو دوباره شروع کنه.
نوشتن دوباره اسمم، ثبت نشونی وبلاگم، دیدن یه باکس سفید خالی و زدن دکمه ارسال نظر فوق العاده است.
ممنونم زویا جان

عزیزم خیلی خوش آمدی

گودول(سعید) جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 08:48

درود، دید آدمها نسبت به پدیده های طبیعی، ماورایی و حس عشق متفاوت هست، افق دید برخی کوتاه و برخی بلند هست، مثل آدمها که هیچ دو نفری شبیه هم نمیشن، به گمانم اون چیزی که بهش میگن عشق مادر یا پدر به فرزند، اصلا اسمش عشق نیست شاید نتیجه عشق باشه یا چیزی ورای عشق باشه اما به یقین عشق نیست.

درود

آره آدمها براساس تجربیاتشون حرف می زنند. و عجیبه من هنوز به عشق اعتقاد دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد