من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

ربات وار ...

یکی از مراحل معمول کار مشتری خاصی، این است که نامه ای را از طریق فکس ارسال می کنند و سپس اصل نامه از طریق پست ارسال می گردد. ابلاغیه ها تنها از طریق پست ارسال می شود و حتی اگر کارشناس خرید پرونده، به برنده ی پروژه تلفنی خبر بدهد، اجرایی شدن کار تا رسیدن اصل نامه به تعویق می افتد.کلیه  استعلام ها ، مناقصه ها، ابلاغیه ها یا حتی نامه های اطلاع رسانی از طریق پست ارسال می گردد؛ کاری که این روزها بیهوده به نظر می رسد!  در حالیکه خیلی از کارها از طریق فکس ، ایمیل و حتی اخیرا تلگرام انجام می شود.

دستور العمل هایی در زندگی داریم که سالهاست به همان صورت باقی مانده اند و ما ناخودآگاه به تکرارشان می پردازیم. گاهی بازنگری و بروزرسانی اشان نه تنها خالی از لطف نیست، بلکه ممکن است روند کارها را آسانتر کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
بندباز پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 14:26 http://dbandbaz.blogfa.com/

البته اگر در کشور ما زیرساخت های لازم به شکل موثری فعالیت داشتند بله، می شد این انتظار را داشت که روش های قدیمی بازنگری بشوند. اما وقتی به سادگی با قطع شدن ارتباط اینترنتی، فعالیت بانک ها و سایت های ادارات دولتی برای ساعت ها متوقف می شه، نمی تونیم با اطمینان به روش های جدید آغوش باز نشون بدیم... اینجا بخاطر ضعف زیرساخت ها، کار کردن با روش های جدید یه ریسکه...

حرفهات رو قبول دارم اما با وجود تمام زیرساختهای خراب خیلی راهکارهای مکمل پیدا کردیم که کارها سریعتر و راحت تر انجام بشه.

گلرو جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 10:54

در دانشگاه بهره وری درس دادهام ودقیقا این مشکل را لمس می کنم

نمی دونم چه عاملی باعث میشه تغییر را پذیرا نباشیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد