من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد ...

سورپرایز شدم!

به ندرت پیش می آید کسی بتواند سورپرایزم کند. اما اینبار با همدستی خواهرم ، توسط دوستانم سورپرایز شدم. یکساعت پر از خنده و شور و شعف ... و من چه ساده سوختن تلفن همراهم را از یاد بردم  ... 



نظرات 3 + ارسال نظر
مژگان شنبه 5 تیر 1395 ساعت 22:27

یکنفس تا اینجا خوندمت

ایول داری دوست جان

گودول یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 13:18

خوش بحال دوستانت که دیدنتون

خوش بحال من

علی امین زاده شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 08:09 http://www.pocket-encyclopedia.com

احتمالاً اگر تلفن شما نسوخته بود اینقدر از سورپرایز شدن لذت نمی بردید.

در هر حال لذت میبردم . چون اصلا حواسم به امکان سورپرایز دوستام نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد