من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

خانم یک پای دیگر برای مرغ اتان لازم ندارید؟

بیش از 4 سال از شروع همکاری ما با یک شرکت ایتالیایی می گذره. در این مدت، هر سال حداقل 4 مرتبه خرید عمده داشتیم و هر 4 مرتبه هر موضوع را هزار بار باید با خانمی که مسئول بخش صادرات است هماهنگ کنیم. اصلا انگار یک پدرکشتگی خاصی با ما داره. مرغش یک پا داره . هرچی رئیس مسئول بالاتر هم بگه ایشون همون کار خودش را می کنه. 

سه هفته است برای فرستادن 30 تا فنر و 10 تا شیرصنعتی کلی چک و چانه زدیم که خانم جان پول اینها مبلغ کمی است و هیچ صرافی ای حاضر نیست این مبلغ را بفرسته. ما که دو تا خرید آماده دیگه داریم. پولش را با آنها میفرستیم. منتها مرغ خانم یک پا بیشتر نداره... .

نمونه ی آلمانی این آدم را هم دیده ام. نمونه ی چینی اش کمتر است. چینی ها بخاطر رقابتی که دارند معمولا مشتری مدارتر هستند. نمونه ی فرانسوی و ترک را هم دیده ام.  خلاصه بگم  ما همیشه فکر می کنیم آدمهای آن طرف مرزهای ایران، از لحاظ روانی، اجتماعی، کاری ... و هزار و یک جنبه ی دیگر کامل و بی نقص هستند. اما آدمیزاد یکی است فرقی نمیکنه کجای این دنیا باشه. اونی که نژادپرسته یا از زیرکار در رو ، یا خیلی رک بگم " آدم مکانیکی " که فقط یک شیوه کارکردن را یاد گرفته، همه جا پیدا میشه . حتی در ناف اروپا!

نظرات 5 + ارسال نظر
میم. میم. پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 13:16 http://chayeghandpahloo.blogfa.com

قبول دارم همه جای دنیا آسمون یه رنگه، اما اینم قبول دارم که بعضی جهاش پررنگ‌تره

برای تمام اون پررنگی ها بهایی پرداخته شده

علی امین زاده چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 08:25 http://www.pocket-encyclopedia.com

سلام.
آمدیم یک سلامی عرض کنیم و برویم.
آپ جدید داشتید خبر بدهید لطفاً.

سلام

خوش آمدید.
چشم

من سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 17:45 http://taccuino.blogsky.com

به نظرم اون «حتی» آخر شما میگه«درسته که اونها از همه لحاظ از ما برتر هستن و موجودات والایی هستند اما امکان آلوده بودنشون به لکه هایی شبیه ما هم هست». در حالی که انگار منظورتون این بود که این تفاوت وجود نداره...پس شاید «حتی» رو بردارید و یه جایی یه«هم» بذارید بد نباشه

بله منظورم این بود که تفاوتی بین آدمها نیست. در حقیقت اگر قوانین بازدارنده با پشتوانه ی اجرایی قوی نباشه هیچکدام از کشورها متمدن و منظم به نظر نمیرسن!
استفاده از کلمه "حتی" فقط برای یادآوری این نکته بود که کشورهای پیشرفته هم با وجود تمام راه حل های اجتماعی و محیطی ، نتونستن به طور کامل آثار رفتارهای شخصی رو پنهان کنند

بندباز سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 12:35 http://dbandbaz.blogfa.com/

با خوندن متنت فکر می کنم حالا دیگه فرق آنچنانی ای بین آدم های دنیا وجود نداره... شاید هم از اول وجود نداشت و فقط بخاطر فاصله ای که با اون ها داشتیم فکر می کردیم از ما بهترونن!... نمی دونم... درباره ش می شه خیلی حرف زد.

شاید هم بخاطر اینکه اقوام وآشنایانی که مهاجرت کرده اند کل واقعیت رو برامون تعریف نمیکردند.

پزنده ی مهاچر پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 17:51

کدام ماباقی هستیم؟ همه مهاجریم دیر یا زود بگذریم. انشاالله اگر تا کنون ایتالی نرفته اید خدا قسمت کند .
مردم ایتالیا از نظر خلق وخو و چهره به ما نزدیکترند هرچند کپ کپ نیستند .در شیطنت ها هم همینطور ببینید تا جایگاه ما بهتر نشود همین آش است و همین کاسه زیاد انتظار نداشته باشید به روشنی شما باشند .روزتان بارانی باد.بیباد.

به نظر من ربطی به جایگاه نداره. بعضی افراد را باید همانگونه که هستند پذیرفت. از آقا / خانمی که خلاقیت ندارد، یا نمی خواهد زمانش را صرف یک جور دیگر فکر کردن کند نمی توان انتظار داشت به گونه‌ای متفاوت عمل کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد