من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

سبز یا زرد!

ترجیح دادم موبایل و کتاب را کنار بگذارم و در افسون شب بارانی تهران غرق شوم. کاشتن چراغ‌های سبز گل مانند در دسته‌های سه‌تایی پای درخت‌های بلوار کشاورز، ایده‌ی جالبیست. در این هوای پاییزی و همراه بارش باران ، به ردیف درخت‌ها که نگاه می‌کنی ، برگ‌ها سبز به نظر می‌رسند. حس و حال پاییزی کمتر است اما انگار دلت گرم می‌شود به اینکه درخت‌ها هنوز سبزند!

سرد است؛ پنجره‌ها عرق کرده و زمین خیس! چقدر دل آسمان بزرگ است که اینهمه خاطرات را می‌بارد و تمام نمی‌شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 16 آبان 1394 ساعت 08:01 http://www.pocket-encyclopedia.com

سبزه های بلوار کشاورز در آن شلوغی و ترافیک به نظر من مثل نگاههای هراسان یک کودک می ماند که در یک بازار پدر و مادرش را گم کرده باشد: معصومیت و پاکی دارد اما می ترسد قربانی خاکستری دودها شود.

شاید هم تمام قوا دارند سعی می کنند برای لحظه ای هم که شده سبزی گم شده در نگاه عابران را بازسازی کنند

سوی پلک سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 15:49

ناز باشی زیبا بود

ناز باشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد