من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

یک جرعه تفکر!

" سلام عزیز دل مجازی! ... خوبی؟ یا داری ادای خوبا رو در میاری؟ ..." و صدای خنده راننده.


ناخواسته حرفهای راننده تاکسی را با دوستش شنیدم. به چند نفر زنگ زد تا ببیند امروز دور هم جمع می شوند یا نه. اما من در همین یک جمله جا ماندم  "خوبی یا داری ادای خوبا رو در میاری؟"

از صبح دارم فکر می کنم چند نفر از ما داریم ادای خوبا رو در میاریم؟ آیا حال دلمان خوب است؟ اصلا این جمله چقدر کنایه دارد! از منظری دیگر اگر نگاه کنم با خودم خواهم گفت چند  نفر از ما واقعا از ته دل خواستار نیکی برای دیگران هستیم؟ یا فقط به ظاهر داریم ادای آدمهایی را در می آوریم که حال دیگران برایشان مهم است. 


خوبیم؟ یا داریم ادای خوبها را در می آوریم؟ چقدر باید با خودم صادق باشم تا بتوانم به این سوال جواب دهم!

نظرات 3 + ارسال نظر
؟ دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:40

اینهم از شگفتی های توانمندی انسان در موهبت وهوشمندی رغبت به زیبا دیده شدن است .زنده نگهداشتن عنوان خوب بودن .من به همین هم راضیم که بکوشیم خوب جلوه کنیم علی رغم هر محدودیتی ..آیا منهم همین کار در اینجا کرده ام؟ راستی خوبید ؟

شاید تمرین خوب جلوه کردن به مرور زمان بتواند به عمق کشیده شود و از درون متحول شویم.

علی امین زاده دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:49 http://www.pocket-encyclopedia.com

ضمناً عنوان جدید وبلاگ هم مبارک باشه.

سپاس

علی امین زاده دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:46 http://www.pocket-encyclopedia.com

حال همه ی ما خوب است
اما
تو
باور نکن.

ای بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد