من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

من هم کم متوهم نیستم!

 گفت: " عمو رضاتون مثل این آقا - اشاره میکنه به تصویر مردی که روی دستمال کاغذی با یک دست ضرب گرفته و با دست چپ بشکن می زنه و می خونه- با هر وسیله ای ضرب می گرفت و می خوند ..."

- یادمه 

- روز حمام زایمانم آمد و روی در ورودی ضرب گرفته بود و میخوند. صاحبخانه اومد بالا گفت ضرب نگیر در میشکنه !

- وا؟ مگه با ضرب گرفتن در میشکنه؟ 

- چی بگم. یه روز دیگه هم با خاله ات آمده بودن خونه امون. عمو رضات چراغ رو روشن کرد، صاحبخانه رفت برق را قطع کرد...

- مامان دقت کردی مردم خصوصا صاحبخانه ها اصلا آدمهای مهربانی نبودند؟ فرقی هم نمی کرد در کدوم دوره باشن . زمان شاه یا الان . برام جالبه این مردم که اکثریتشون نامهربان هستند توهم مهربانی دارند ....


* امروز دومین روز از چالش مهربانی است. نمی دانم چرا برخلاف همیشه زود عصبانی می شوم. مچ خودم را می گیرم و می گویم " هی دختر! حواست هست. امروز روز مهربانیه. لبخند بزن " 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی امین زاده یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 14:57 http://www.pocket-encyclopedia.com

چالش مهربانی همون دیوار مهربانیه؟!

نه نیست. تمرین مهربانیه

رهگذر شنبه 4 دی 1395 ساعت 17:12 http://www.rahgozar.blogfa.com

تا وقتی داشته هایمان را داریم، قدرشان را نمیدانیم....

تا بوده همین بوده ...

گودول پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 11:08 http://khesht40.blogfa.com

چالش مهربانی برای آدمهای مهربان کاربردی نداره

فهمیدم چندان هم مهربان نیستم. با خودم که خیلی نامهربانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد