من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

هیچ مگسی با بال پروانه به اصالت نمی رسد...

مهم نیست یک نفر چقدر از لحاظ اجتماعی به موقعیت بالایی رسیده باشد، چون این فقط ظاهر امر است. شخص باید درک کرده باشد و بداند موقعیت مالی و اجتماعی اش امری شخصی است که رفاه او را فراهم می کند و شعور و شخصیت اش فارغ از میزان دارایی مادی اوست.

وقتی می بینم شخصی با بیان میزان دارایی، تحصیلات و موقعیت اجتماعی اش  توقع دارد دست روی هر زنی که می گذارد بله بشنود! و اگر کلمه مورد نظرش را نشنود ، انواع و اقسام توهین ها و تحقیرها را نوشتاری و گفتاری به سمت طرف مقابل گسیل می کند، بیشتر به این شعر ایمان می آورم " نه همین لباس زیباست نشان آدمیت"


نظرات 5 + ارسال نظر
سلماز چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 16:49

عالی!تیتر، تیتر یک

فدا

گودول جمعه 16 مهر 1395 ساعت 06:52 http://khesht40.blogfa.com

اسم بدین و سر تحویل بگیرید
جنبه آدمها با میزان سواد و مال همسو نیست


وقتی رشد در یک جنبه باشه این مشکلات بوجود میاد و اکثرمون هم از این رشدهای ناموزون بی خبریم

گلرو پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 21:32

سلام کم می نویسید .بیشتر ممنون تر

سلام. فرصت بشه چشم

بندباز دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 12:12 http://dbandbaz.blogfa.com/

حالا دیگه چرا توهین؟!!... این گمونم نشون از مرض روانی طرف داره...

نظر منم همینه

گلرو پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 21:58

سلام.
من از روییدن خار سر دیوار دانستم
که ناکس کس نمیگردد از این بالا نشینیها


گوهر فیروزه را بر سنگ بگذاری طلاست
آبی این آسمان در نزد ما چون کیمیاست

سلام
درست گفتید .‌.. که ناکس کس نمی گردد از این بالا نشینی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد