من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

حال خوب

چیزهایی هست که حال آدم را خوب می کند. مثل تلاقی دو خاطره... مثل دانستن اینکه کوچکترین عمل ناشی از دوستی از ذهنش پاک نمی شود.

چیزهایی هست که اشک به چشمت، فریاد به گلویت، لبخند بر گونه و چشمانت می نشاند. حال دلت را خوب می کند. مثل تلاقی دو واژه ... دو چیز که سخت به خاطراتت چسبیده است. فیروزه ی نیشابور ... 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار شیراز یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 13:09

مدتیه دلم هوای صبح نشابور کرده ... تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی ... اندوه بزرگیست زمانی که نباشی

خیلی ساله به نیشابور نرفتم. یه طوری که تقریبا یادم رفته نیشابور چه مدلی بود

علی امین زاده یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 08:14 http://www.pocket-encyclopedia.com

گفتم یه سلامی عرض کرده باشم.

از آپلود جدید خبری نیست؟

خبری خواهد شد

گلرو یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 10:58

سلام. اونورا شهاب می بینم

سلام . هر وقت شهاب دیدید آرزو یادتون نره

علی امین زاده یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 08:17 http://www.pocket-encyclopedia.com

هوم.
این زیادی خصوصیه. نمیشه کامنت داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد