من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

تبلیغ دهان به دهان!

داشت از محصولی که خریده بود تعریف می کرد : " این لوسیون فوق العاده1 خوبه. ببین این زخمها رو! با هیچی خوب نمیشد. از این لوسیون زدم زود خوب شد. این کرم که دیگه فوق العاده عالیه... عاشق کرم هایی هستم که وقتی به دست میزنی سریع به پوست نفوذ میکنه و حس سبکی به دست میده... این یکی محصولش هم فوق العاده است ... من که فوق العاده ازش راضی ام. نگاه کن ببین چطور پوستم شفاف شده ... می خوام برم شامپو بدنش را هم بخرم. از این کرم هم که دختره زد به این زخمم بخرم ... نگاه کن ظرف 24 ساعت زخم چقدر خوب شده ... بیا از این کرم استفاده کن ببین چطوره؟ ... " 


راستی چند بار به رایگان محصول یک شرکت را اینقدر عالی تبلیغ کردیم؟ 



**********

1.  هر کجا این کلمه را دیدید لطفا با تاکید بخوانید.

نظرات 6 + ارسال نظر

این یه اصله: این میشه برند سازی. وقتی که مشتری آنقدر از محصول تو راضی باشه که خود به خود برات تبلیغ کنه.
یادمه زمان جنگ واژه ی اف-14 تقریباً شده بود برند برای نامگذاری هواپیماهای جنگی!

من پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 13:23 http://taccuino.blogsky.com

همیشه گفته میشه گمونم که کیفیت محصول بهترین تبلیغه و گمونم منظور همینه که وقتی محسول خوبه تبلیغش دهان به دهان و رایگان انجام میشه. همون طور که به رایگان علیه محصولات هم تبلیغ می کنیم.
مثلا شما که فکر نمی کنید من بابت برچسب «رستوران» وبلاگم حقوق دریافت می کنم؟ فکر هم نمی کنید که نمیدونم یه جور تبلیغه، نه؟...اما من نمیگم انتخابم بهتره. میگم چیز خوبی رو تجربه کرده م.
موزه هنرهای معاصر رو هم دیده م اما براش تبلیغ نکرده م.حالا که تبلیغشاینجاست میگم فراموش نکنید مجسمه های مارینو مارینی رو هم اونجا ببینید...

من با تبلیغ دهان به دهان موافقم. شیوه ی تضمین شده ایه. شعار هم داره " کیفیت محصول را آنقدر بالا ببر که مشتری خودش برای محصولت تبلیغ کنه"
در واقع مطلب را نصفه نیمه نوشتم. کسی را میشناسم که هرچی میخره کلی تعریف میکنه. حتی اگر بار اول باشه از اون محصول استفاده میکنه و همیشه این موضوع منو متعجب میکنه! البته بهتره بگم خسته ام میکنه

هوووم .. اینطور که بنظر میادنمایشگاه خوبی در موزه برگزار شده

شزا پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 11:02

معاصر صحیح است .خانهای درست است .امید به خدا من همخواهم دید

متاسفانه در سیستم بلاگ اسکای امکان اصلاح نظر دوستان، وجود نداره

شزا پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 10:44

من بلد نبودم اینطور پاسخ بدهم برای من سخت بود .ضمنا نمایشگاه هنرهای موزه مهاصر که تابلوهای بزرگان نقاشی جهان را رونمایی کرده تا فرصت باقیست پیشنهاد میشود ببینید به پایگاه خبری خلیج فارس اگر مراجعه کنید ستون سمت راست خانهای که خارجیها مایلند درتهران ببینند را بخوانید وببینید.

ممنون از اطلاع رسانی

شزا پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 09:59

چه قدر جواب سختی نوشتهاید اما موفقانه

جواب سخت؟

شزا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 18:48

همه تعریف کردنها تبلیغ نیست.بلکه بیان یک واقعیت میتواند باشد ویا یک برداشت خالص وبیان یک احساس از یک چیزی مثلااگر کسی از بلوبری تعریف بکند .از دریا تعریف بکند .اصلا فرض کنید از عضلات یک ورزشکار .یا توان وکیفیت ورنگ یک عضو یک سنگ قیمتی چه میدانم یک معدن کجای آن تبلیغ است .من می گویم ممکن است اعلام این باشد که مثلا این گلدان تعلق به کسی دارد آقا یا خانم بگذار فقط من تبلیغش بکنم .موضوع کمی پیچیده شد .فرض کنید کسی از فیروزه که یک ماده معدنی آبی رنگ است تعریف بکند خب چه اشکال دارد. بروم چای بریزم و چیزی بنویسم مفید .شاد باشید گویا اول شدم

اما بعضی تعریف کردنها فقط تبلیغه. فقط بیان اینه که انتخاب من بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد