من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

داخلی ...!

درباره ی محصولات شرکت توضیح کلی می دهم. مشتری از طریق جستجو به شرکت ما رسیده است و  پس از چند پرسش کوتاه متوجه شده ام محصولات دیگری نیز می تواند مورد استفاده اشان باشد. ترغیبش می کنم به برگزاری جلسه.

در میانه ی گفتگو، فامیلی ام را می پرسد. طبیعی است می خواهد بداند با چه کسی صحبت می کند. پس از کمی به او می گویم  "شما داخلی کارشناس فروش ما را گرفته بودید و از قضا ایشون  برای کاری از شرکت خارج شده اند.  حتما به ایشون خواهم گفت با شما در خصوص مسائل فنی صحبت کنند."

پرسید " و شما چه بخشی هستید؟"

می گویم " بازرگانی خارجی"

می گوید: " پس همینه که اینقدر خارجی با ما صحبت می کنید!"

می گویم :  "من فقط توضیح مختصری درخصوص اقلام دادم. واقعا خارجی بنظر آمد؟" و می خندم.

می گوید: " بله . من امروز برای جلسه آمادگی دارم ... "

هنوز هم سر در نمی آورم. آدمها آنقدر به بی تفاوتی و باری بهر جهت بودن همدیگر عادت کرده اند که وقتی با آنها بطور صحیح برخورد می کنی عکس العمل اشان طوری است که انگار از یک سرزمین دیگر آمده ای!

نظرات 5 + ارسال نظر
دختر انتظار شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 12:06

سلااااااااااااااااااام خانم خانما
ممنون از دعوتتون
انشالله که توی خونه جدید یه عالمه اتفاقات قشنگ رو برامون تعریف کنید

سلام به روی ماهت عزیزم

ان شاء الله

محبوب جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 21:50

عزیزم از بلاگفا بیرون امدی سخت می توانم اپ شدنت را ببینم

ببخش محبوب جان. نیاز به تغییر داشتم

بندباز جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 11:08 http://dbandbaz.blogfa.com/

سلام زویا جان! خوشحالم که دوباره همو در این فضا می بینیم. ممنون که آدرست رو دادی عزیزم.
دیروز تمام پست هات رو خوندم و حس خوبی ازت گرفتم. ممنونم. این فضای تازه با اون هدر خیلی زیبا، حس و حال آدم رو خوب می کنه.

سلام عزیز دلم
منم از دیدنت یک دنیا حس خوب گرفتم

navid پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 13:36 http://navid-dk.blogfa.com/

سلام. عیب و ایراد زیاد داریم البته نه ذاتا . ایکاش شرایطی باشه که به رشد این عیب و ایراد ها کمک نشه

سلام . آمین

علی امین زاده چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 17:15 http://www.pocket-encyclopedia.com

احساس مسوولیت.
به شما تبریک می گم. سعی کنید این حس را به همکارانتان هم آموزش دهید.

سپاس.
اما این چیزها را نمیشه به کسی آموزش داد. آدمها باید از درون متحول بشن. نیاز از درون شکل میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد