من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد
من و زندگی

من و زندگی

زنی که از دغدغه های کوچکش می نویسد

انجماد

اگر اشتباه نکنم 14 سال پیش ، بدون آنکه بدانم چه خبر است و چه خواهد شد! بدون آنکه از تحریم ها و حوادث گوناگون خبری داشته باشم یا حتی پیگیر رویدادهای سیاسی باشم، به این نتیجه رسیدم که به زودی آرایشگاه ها پردرآمدترین قشر کاری خواهند بود. حالا مدتی است به این فکر می کنم شاید دلیلی که باعث شد آرایشگاه خودم را تاسیس نکنم، احمقانه بود.

14 سال گذشته و امروز می بینم مستاصل هستم از تشخیص. ایده های ما چه زود منجمد می شود!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی امین زاده چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 17:29 http://www.pocket-encyclopedia.com

باشد اندر پرده بازیهای پنهان....

شما هی شعر می نویسی ... من هی نمی دانم چه بایدبگویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد